Serdecznie zapraszamy na szkolenie, które odbędzie się w Gdańsku, w dniach  28 – 30 maja br.
Szkolenie skierowane jest do doradców klienta zatrudnionych w powiatowych urzędach pracy.

Zakres szkolenia:

  • Model obsługi klienta  w świetle obowiązujących przepisów i aktów prawnych – wprowadzenie
  • Zadania doradcy klienta
  • Narzędzia, metody, techniki pracy, wiedza, kwalifikacje, umiejętności niezbędne przy profesjonalnym świadczeniu usług przez doradcę klienta instytucjonalnego
  • Instrumenty rynku pracy w praktyce doradcy klienta
  • Organizacja giełd pracy i targów pracy
  • Nowoczesne narzędzia komunikacji wykorzystywane przez doradcę instytucjonalnego
  • Skuteczne pośrednictwo pracy
  • Siła pierwszego wrażenia. Jak wykorzystać pierwsze wrażenie podczas kontaktów
    z pracodawcami, instytucjami i partnerami rynku pracy, osobami zarejestrowanymi
    w PUP. Praca z klientem

Szczegółowych informacji udzielamy pod numerem telefonu 512 185 540.