Serdecznie zapraszamy na szkolenie, które odbędzie się w Gdańsku, w dniach 28 – 30 maja br.
Szkolenie skierowane jest do doradców klienta zatrudnionych w powiatowych urzędach pracy.
Zakres szkolenia:
- Model obsługi klienta w świetle obowiązujących przepisów i aktów prawnych – wprowadzenie
- Zadania doradcy klienta
- Narzędzia, metody, techniki pracy, wiedza, kwalifikacje, umiejętności niezbędne przy profesjonalnym świadczeniu usług przez doradcę klienta instytucjonalnego
- Instrumenty rynku pracy w praktyce doradcy klienta
- Organizacja giełd pracy i targów pracy
- Nowoczesne narzędzia komunikacji wykorzystywane przez doradcę instytucjonalnego
- Skuteczne pośrednictwo pracy
- Siła pierwszego wrażenia. Jak wykorzystać pierwsze wrażenie podczas kontaktów
z pracodawcami, instytucjami i partnerami rynku pracy, osobami zarejestrowanymi
w PUP. Praca z klientem
Szczegółowych informacji udzielamy pod numerem telefonu 512 185 540.